Strona główna » Reklamacja i zwrot towaru
Kategorie
Kontakt
  • Filip Kowalczuk Shades of Darkness
    NIP: 7812020812

  • E-mail:info@shadesofdarknessmag.pl
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 16.00, w soboty 10.00 - 14.00
Cennik
Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Reklamacja i zwrot towaru

REKLAMACJA
Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny). Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący. Zgłoszenie reklamacyjne musi być złożone w ciągu 7 dni od dnia otrzymanie przesyłki z zakupionym towarem. Każda reklamacja zostanie rozpatrzona a decyzje w jej sprawie Klient otrzyma w ciągu 7 dni od dnia w którym towar zostanie zwrócony do sklepu internetowego Shades of Darkness Mag. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta danego towaru. W przypadku gdy towar jest niezgodny z zamówieniem kupujący może żądać nieodpłatnej wymiany towaru na nowy lub nieodpłatnej wymiany towaru na inny takiej samej wartości. W innych przypadkach indywidualnie zostanie ustalona forma zadośćuczynienia. Przesyłki z wymienionymi produktami odsyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, przesyłką poleconą, na koszt sklepu internetowego Shades of Darkness Mag jeżeli wymiana została zainicjowana z winy sklepu. Złożenie zamówienia w Sklepie Internetowym Shades of Darkness Mag oznacza akceptację postanowień regulaminu.

ZWROT
Zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie internetowym w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, bez podania przyczyn rezygnacji. Rezygnacja możliwa jest tylko wtedy, gdy towar nie był używany, kopiowany ani w żaden inny sposób naruszony. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. Towar powinien być zwracany w nienaruszonym, oryginalnym opakowaniu. Zwrot ceny równej cenie artykułu zostanie przekazany na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym na adres podany w zamówieniu. Koszty przesyłki towaru nie są zwracane. Towar noszący cechy naruszenia lub użytkowania zostanie odesłany do Klienta na jego koszt.
Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu